فر توکار آلتون
نوشته شده توسط : saleh

فر توکار آلتون

ما کوره ها را در تمام نقاط قیمت آزمایش می کنیم تا بهترین گزینه ها را برای هر بودجه پیدا کنیم. چندین سال آزمایش اجاق گاز به ما آموخته است که برای تهیه یک اجاق گاز منزل مناسب معمولاً باید بیش از 250 پوند هزینه کنید و اگر دنبال یک اجاق گاز دوتایی خوب هستید حداقل 350 پوند هزینه کنید.  ما برخی اجاق های قابل احترام از مارک های ارزان قیمت مانند Beko ، Belling و Hisense - و همچنین برخی از اجاق های متوسطی که می خواهید از آنها اجتناب کنید ، پیدا کرده ایم.

فر توکار آلتون . اگر به دنبال اجاق گاز با مشخصات بالاتر از مارک هایی مانند AEG ، Bosch ، Neff ، Miele یا Smeg هستید ، می خواهید مطمئن باشید که اجاق گاز کاملاً پخته خواهد شد. آزمایش های ما نشان داده است که پرداخت بیشتر همیشه نتایج درخشان را تضمین نمی کند.

فر توکار آلتون

چندین کوره تک خرید Best Buy با قیمت کمتر از 300 پوند پیدا کرده ایم  بعضی از اجاق های گران قیمت کار پخت و پز و همچنین ارائه موارد اضافی مفید مانند پخت و پز با بخار یا تمیز کردن خود را انجام می دهند. اما ما همچنین مدل هایی را آزمایش کرده ایم که هزینه آنها بیش از 1000 پوند است و کار پخت و پز بدتری نسبت به اجاق های کمتر از نصف آن دارند.

فر توکار آلتون

آزمایش عمیق ما دقیق ترین و کارآمدترین کوره ها را ریشه می دهد که استفاده از آنها آسان و تمیز هستند. با رفتن به دور بهترین اجاق های داخلی ، گزینه های برتر ما را مشاهده کنید . بهترین ویژگی های اجاق گاز برای جستجو خود تمیز کردن - اجاق های پیرولیتیک از یک برنامه با درجه حرارت بالا برای کاهش خاکستر پخته شده سوخته استفاده می کنند. آسترهای کاتالیزوری به شکستن نشت چربی و پاشش کمک می کنند.

 فر توکار آلتون

برای دریافت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

منبع : pak-home.com





:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 17 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: